Ja. U kunt bij ons ook terecht voor het repareren van tassen, riemen en in beperkte mate ook koffers.
Jazeker! Voor vrijwel elk merk schoen hebben we bijpassende materialen. En ons machinepark is modern ingericht met de nieuwste snufjes om elke reparatie tot in de puntjes uit te voeren.
Meestal wel, maar het is aan te bevelen om met een zo origineel mogelijke sleutel te komen. Een kopie is vrijwel nooit gelijk aan het origineel. Sommige slotmerken zijn zodanig selectief, dat ze een lichte afwijking niet zullen accepteren.
Klik op elke vraag voor een antwoord.
Kijk voordat u terugkomt eerst even of de sleutel wel het slot ingaat. Kom vervolgens terug met een zo origineel mogelijke sleutel. U krijgt garantie als u binnen 14 werkdagen na aankoop terugkomt.
We repareren elk merk schoen op professionele wijze. En van de merken Van Lier en Van Bommel hebben wij het exclusieve recht om enkele van hun originele materialen te gebruiken. We zijn daarvoor aangesloten bij Het Schoenmakersgilde.
Ja, klik hier voor de algemene voorwaarden van Shoe Inn.
Vanaf 1 januari 2021 vragen wij iedereen om vooruit te betalen.
Dit komt omdat het de laatste tijd te vaak is voorgekomen dat klanten de schoenen vergeten op te halen! Wij hopen op je medewerking en begrip.
Nee je word niet gebeld, je kan op de afgesproken dag gewoon je schoenen komen afhalen.
We vragen telefoonnummers voor evt. extra controlemiddel bij het afhalen. Je nummer word hierna vernietigd.
Ja hoor! Kom gerust je schoenen weer ophalen zonder afgiftebon. Aan de hand van je vooraf opgegeven telefoonnummer kunnen we het ook even controleren.
Kom gerust met je klacht terug naar de schoenmakerij. Neem beide schoenen mee dan vinden we vast wel een oplossing voor je.
Bij fournituren retourneren (veters e.d.) verlangen we meestal een aankoopbon.
Over schaatsen slijpen, schoenen stomen, sleutels dupliceren en bijverkoop wordt 21% BTW gerekend.
Het repareren van schoenen valt onder het 9% btw tarief.
Nee, we verkopen alleen de volledige schoenreparatie-dienst(en) inclusief de materialen die daar voor nodig zijn.
Nee, je kan zonder afspraak met schoenen naar ons komen, Bekijk de openingstijden . Er is vrije inloop, reserveren is niet mogelijk. Vervolgens maken we de afspraak wanneer je de schoenen weer gerepareerd kan komen afhalen.
Voor de meeste reparaties geldt doorgaans een wachttijd van zes werkdagen.
Voor sleutels is het snelservice.
Schaatsen slijpen is in het hoogseizoen
(nov-dec-jan-feb) twee-uur-service.
Voor de meeste sleutels is het snelservice, wat betekent dat u er maar een paar minuten op hoeft te wachten. Als we de sleutel speciaal moeten bestellen kan het een week duren.
Nee, met uitzondering van enkele type sleutels welke gemaakt zijn van messing zijn onze sleutels niet r.v.s.
De schoenmaker beantwoordt hieronder de meest gestelde vragen.
****
Met vriendelijke groeten,
Marco Hageraats
Meest gestelde vragen (FAQ)
Hoelang duurt het bijmaken van een sleutel?
Kan ik met een reeds gekopieerde sleutel nogmaals een kopie laten bijmaken?
Wat moet ik doen als een bijgemaakte sleutel het niet doet?
Ik ben mijn afgiftebon kwijt. Krijg ik mijn schoenen wel terug?
Welk BTW tarief valt er onder sleutels, schaatsen slijpen en schoenen stomen?
Wat moet ik doen als ik een klacht heb, of twijfel over de geboden kwaliteit?
Moet/kan ik van tevoren een afspraak maken?
Hoelang is de wachtijd voor bijvoorbeeld schoenreparatie?
Word ik gebeld als de schoenen klaar zijn?
Repareert u ook met originele materialen van Van Bommel en Van Lier?
Repareert u ook tassen, riemen of koffers?
Staat uw vraag er niet bij? Stel uw vraag op het reactieformulier via Contact.
© 2007-2024 Schoenmakerij Shoe Inn Kerkstraat 20 Noordwijk (ZH)
Klik op elke vraag voor een antwoord!
Servicepagina
Welkom bij de schoenmaker van Noordwijk!